BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 22 April 2011

sakit aty

2007
kau baek sgt, aq suka kau tyme 2, kau ta buad aq sakit aty pn , kau jge hty aq,
jrg kan kter gadoo tyme toh ,yela tyme 2 aq budak lgy , ko pn mseh muda tyme tohh ,
hee , tapi first tyme date kter , kter da gado sbb masing2 malu, kelaka lha tyme tohh..

2008
skg nie aq dah form1, kau form5 , kter satu sekolah, tapi bnyk bnda yg menyakitkan hati aq,
kau dah mula bermain cinta dgn aq, aq igt lgy,, aq nmpak dpn2 mater aq tyme ko ada latihan
puisi dan lagu , ada pompan dduk sblh kau sandar kat bahu ko , ya Allah tyme 2 aq rase
nyawa aq mcm ditarik , tapi tapee aq sbar, bpee lme , kau kantoi curng dgn aq, aq maafkn lgy,
hmm anywy , tyme nii pn bnyk kngn mnis , aq selalu ikut kau pegi perfom, bngge jugaklahh tguk
blak sendiri menyanyi kat ats pents , haha , kau suke buad lagu untk aq , aq syg sgt dekat kau <3

2009
wahh , tyme nie dekat skowla aq rase aq bebas gilerr , hha , yela kau dah tade kat skowla ,
senang sikit keja aq, hhe , hmm kau igt ta lgy , kter pegi loswel tyme nii , anvsry kter , bes laa.
tapi aq touching dgn kau sbb kau tamoh naik gelongsor dgn aq , aq bgang giler tyme 2, ko
ta hbis2 dgn kolam air pns ko tohh , hhe , hmm tapi masok tahun nie , peragai aq pulak menjadi
jadi , aq pn ta phm , tyme nie ko pns bran , hee , kau igt taa kau pena mrh aq dpn kwn2 aq , kau
jerit dari jauh "woi bangsat!'' wahh dsat lha kau , kwn aq suma takut tyme 2 , hha , aq takut giler
dgn kau tahun nie , HHAA, Aq sikit pn ta berani lwn kauu , hee

2010
tahun nie kengn pahit kte kn ? kte berpisah tyme nie di sbbkn satu konflik , and msing2 ada sejarah
hitam tersendiri tyme nie , btw , aq ta sngke kte bole togther balik , srius , aq dah jhd giler gnko tyme nie
. kau igt ta , kter dah mcm musuh ketat tyme nie , skg kter dah bersama , aq hrp msing2 dpt berpikir
dgn lbih mtng, and aq pn dah mnysl dgn apa yg aq dah buad dkt kau , tapi tahun nie ko dah bnyk
bersabar walaupun aq kantoi ada skndl , ko still ckp kat aq "tapee satu hari nanti syg akan berubah" aq sygg kau :(

2011
aq dah form4 skg , lepas pmr , kter dah buad haluan msing2 , aq dah dduk teknik , ko dah keja kat kedah,
kter dah jrg jmper kn ? hm , smenjak aq kat teknik , kau dah bnyk berubah , kau nak tknak jee lyn aq,
adk agkt kau bersepah2, pdhl kau thu aq ta sukka suma toh , srius aq asw tersisih giler dgn hbgn kter yg
skg nie , bole kee hbgn nie diselamtkan lgy? kter dah saling ego dan berbalas dendam , mna pegi kengan kter
tyme tahun 2007 dulu ? kter ta hbis2 gadohh , couple ptus dh bnyk kaly , aq sedih sgt , semenjak aq kat asrama,
kau ta hbis2 lyn pmpn sne sini , ko phm lha sikit aty aq nie , hmmm pape pn aq sygg kau sgt :(

THE END

Thursday, 21 April 2011

♥ kenape ALLAH temukan kita dengan org yg salah ♥

Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,apatah lagi kita dibuang begitu saja... tapi,itulah juga petanda terbaik untuk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang.


1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.


2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.


3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.


4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.


5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...


6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.


7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.


8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.


9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.


Wahai sahabat yg kecewa,menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.


Hari esok pun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA, dan meninggalkan laranganNYA..


PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA..


~ALLAH knows BESt!~♥

sakit aty

2007
kau baek sgt, aq suka kau tyme 2, kau ta buad aq sakit aty pn , kau jge hty aq,
jrg kan kter gadoo tyme toh ,yela tyme 2 aq budak lgy , ko pn mseh muda tyme tohh ,
hee , tapi first tyme date kter , kter da gado sbb masing2 malu, kelaka lha tyme tohh..

2008
skg nie aq dah form1, kau form5 , kter satu sekolah, tapi bnyk bnda yg menyakitkan hati aq,
kau dah mula bermain cinta dgn aq, aq igt lgy,, aq nmpak dpn2 mater aq tyme ko ada latihan
puisi dan lagu , ada pompan dduk sblh kau sandar kat bahu ko , ya Allah tyme 2 aq rase
nyawa aq mcm ditarik , tapi tapee aq sbar, bpee lme , kau kantoi curng dgn aq, aq maafkn lgy,
hmm anywy , tyme nii pn bnyk kngn mnis , aq selalu ikut kau pegi perfom, bngge jugaklahh tguk
blak sendiri menyanyi kat ats pents , haha , kau suke buad lagu untk aq , aq syg sgt dekat kau <3

2009
wahh , tyme nie dekat skowla aq rase aq bebas gilerr , hha , yela kau dah tade kat skowla ,
senang sikit keja aq, hhe , hmm kau igt ta lgy , kter pegi loswel tyme nii , anvsry kter , bes laa.
tapi aq touching dgn kau sbb kau tamoh naik gelongsor dgn aq , aq bgang giler tyme 2, ko
ta hbis2 dgn kolam air pns ko tohh , hhe , hmm tapi masok tahun nie , peragai aq pulak menjadi
jadi , aq pn ta phm , tyme nie ko pns bran , hee , kau igt taa kau pena mrh aq dpn kwn2 aq , kau
jerit dari jauh "woi bangsat!'' wahh dsat lha kau , kwn aq suma takut tyme 2 , hha , aq takut giler
dgn kau tahun nie , HHAA, Aq sikit pn ta berani lwn kauu , hee

2010
tahun nie kengn pahit kte kn ? kte berpisah tyme nie di sbbkn satu konflik , and msing2 ada sejarah
hitam tersendiri tyme nie , btw , aq ta sngke kte bole togther balik , srius , aq dah jhd giler gnko tyme nie
. kau igt ta , kter dah mcm musuh ketat tyme nie , skg kter dah bersama , aq hrp msing2 dpt berpikir
dgn lbih mtng, and aq pn dah mnysl dgn apa yg aq dah buad dkt kau , tapi tahun nie ko dah bnyk
bersabar walaupun aq kantoi ada skndl , ko still ckp kat aq "tapee satu hari nanti syg akan berubah" aq sygg kau :(

2011
aq dah form4 skg , lepas pmr , kter dah buad haluan msing2 , aq dah dduk teknik , ko dah keja kat kedah,
kter dah jrg jmper kn ? hm , smenjak aq kat teknik , kau dah bnyk berubah , kau nak tknak jee lyn aq,
adk agkt kau bersepah2, pdhl kau thu aq ta sukka suma toh , srius aq asw tersisih giler dgn hbgn kter yg
skg nie , bole kee hbgn nie diselamtkan lgy? kter dah saling ego dan berbalas dendam , mna pegi kengan kter
tyme tahun 2007 dulu ? kter ta hbis2 gadohh , couple ptus dh bnyk kaly , aq sedih sgt , semenjak aq kat asrama,
kau ta hbis2 lyn pmpn sne sini , ko phm lha sikit aty aq nie , hmmm pape pn aq sygg kau sgt :(

THE END

About Me

My Photo
muhd shawal
bnyk bnde 5 perkare yg k0runk perlu ta0ow psal sye ... 1)sye syunk famili sye .. 2)sye syunk mmber2 sye .. 3)sye syunk ckgu2 sye ... 4)sye ta minat dax poyo .. 5)sye ta minat dax yg bajet gud2 ... dan juge aQ ingin mncari s0wg p0mpuan yunk sopan santun & solehah .... haha ... (ye2 plak aq nyh ) .. haha ...
View my complete profile
Powered by Blogger.

Blog Archive

Followers